stojak na ulotki

Stojak na ulotki – stojący czy wiszący

Stojaki na ulotki stały się już czymś powszechnym, co nie wzbudza większego zdziwienia u osób, które mają z nimi do czynienia. Producenci jednak nie lekceważą tego tematu i wprowadzają do sprzedaży coraz większą liczbę odmian stojaków na ulotki. Dziś są to dwa najpopularniejsze modele, z którymi można się spotkać w różnych miejscach. Stojak na ulotki występuje w opcji stojącej, jak również wiszącej. Która z nich jest lepsza i którą bardziej opłaca się zainteresować w swojej firmie? Wskażemy na podstawowe wady i zalety każdej z nich, pozwalając ci samodzielnie podjąć decyzję, która będzie dla ciebie najlepsza.

Stojak na ulotki z plexy

Podstawową zaletą, jaką oferuje stojący stojak na ulotki jest to, że nie wymaga on prowadzenia żadnych prac montażowych, związanych z jego przytwierdzeniem do solidnej konstrukcji. Zamiast tego, taki stojak wystarczy tylko postawić na jakieś płaskiej powierzchni, wypełnić ulotkami i już może spełniać swoją rolę. Trzeba przyznać że jest to bardzo wygodne rozwiązanie, mające liczne zalety. Na przykład jedną z nich jest możliwość szybkiego zmieniania położenia takiego stojaka, poprzez jego przesunięcie to w jedną lub drugą stronę. Jeżeli jednak zależy nam na tym, aby stojak na ulotki został przymocowany na stałe, bez możliwości zmiany położenia, kradzieży lub uszkodzenia, należy taki stojak przymocować do ściany lub do innego miejsca, zapewniającego odpowiednią wytrzymałość – może to być na przykład stalowy element konstrukcji nośnej. To drugie rozwiązanie jest szczególnie przydatne wtedy, kiedy chcemy uczynić ulotki ogólnodostępnymi i dystrybuować je w miejscach regularnie odwiedzanych przez ludzi.

 

Jakie są podstawowe zalety wynikające z tego, że właśnie takie stojaki na ulotki zostaną u ciebie wykorzystane? Przede wszystkim większe bezpieczeństwo i ochrona przed kradzieżą. Dodatkowo, stojak przymocowany do ściany lub innego miejsca, wydaje się być czymś, co ma prawo w tym miejscu się znajdować. Podnosi to jednocześnie rangę ulotek, które do stojaka zostały włożone. Dzięki temu roznoszą się one w znacznie większej liczbie egzemplarzy.